Heb jij een vraag of opmerking over de webshop, jouw bestelling, de items of iets anders? Waarschijnlijk staat je vraag tussen de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@noi-conceptstore.nl, we helpen je graag verder.
Veelgestelde vragen
Worden items in mijn winkelmand gereserveerd?
Nee, deze items zijn niet gereserveerd. Reserveren voor een item is niet mogelijk.
Hoe kan ik bestellen?
1. Heb je iets leuks gevonden in de webshop? Selecteer de juiste maat en plaats het gewenste item in de winkelmand. Je kunt nu nog verder winkelen of direct overgaan tot bestellen. (Let op, items in je winkelmand zijn niet gereserveerd.) Ga naar de winkelmand om jouw bestelling af te ronden.
2. Bij het afrekenen vul je je persoonlijke gegevens in en kun je kiezen of je jouw bestelling laat bezorgen of komt ophalen.
3. Kies de gewenste betaalmethode, je wordt automatisch naar een beveiligde betaalomgeving gestuurd.
4. Na betaling is de bestelling afgerond en krijg je een bevestigingsmail.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zodra je bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Heb je de verkeerde adresgegevens ingevoerd? Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar info@noi-conceptstore.nl, dan kijken wij of het nog aangepast kan worden.
Komen uitverkochte items nog terug?
Uitverkochte items komen meestal niet meer terug. Wil je het toch zeker weten? Stuur dan een mailtje naar info@noi-conceptstore.nl.
Hoe kan ik betalen?
In de webshop van NOI heb je keuze uit verschillende betaalmethoden, namelijk: iDeal, Visa, Mastercard en Bancontact.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Soms verdwijnen de bevestigingsmails in de ongewenste mail/spambox. Kijk dus eerst even of het mailtje daar staat. Nog steeds niets ontvangen? Stuur dan een mail naar info@noi-conceptstore.nl, dan gaan wij kijken of de bestelling goed is door gekomen.
Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?
Helaas, er is iets misgegaan bij de verwerking van je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een mailtje naar info@noi-conceptstore.nl met daarin de vermelding van je probleem en het ordernummer. Dan kijken wij naar een gepaste oplossing.
Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend, dat is niet de bedoeling! Stuur een mailtje met een foto van het beschadigde product naar info@noi-conceptstore.nl, dan gaan wij kijken naar een passende oplossing.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor verzending binnen Nederland zijn €7,25.
De kosten voor verzending naar België zijn €13,00.
Ben je in de buurt? Dan kun je je bestelling uiteraard ook tijdens openingstijden komen ophalen in de winkel:
Herenstraat 63
2271 CB Voorburg
06 – 24646462
dinsdag t/m zaterdag:
10.00 – 17.30 uur
zondag en maandag:
gesloten
Wanneer komt mijn bestelling binnen?
Zodra wij jouw bestelling hebben verstuurd krijg je nog een mailtje van ons. Heb jij op een werkdag vóór 16:00 uur besteld, dan wordt het dezelfde dag nog verstuurd.
Wat is het retourtermijn?
Het reguliere retourtermijn is 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Retourneren is alleen mogelijk binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
- De kosten en het risico van de retournering zijn voor eigen rekening.
- Wij nemen alleen retourzendingen aan als deze nog in de originele staat (inclusief labels & verpakkingen) worden teruggestuurd.
- De items mogen niet gedragen of gewassen zijn.
Voor wie zijn de retourkosten?
Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Waar kan ik het retourformulier vinden?
Heb je geen retourformulier ontvangen? Download het Retourformulier.
Ik heb geen printer. Hoe kan ik mijn item dan retourneren?
Geen probleem als je het retourformulier niet kunt printen. Voeg een papiertje aan het pakket toe met daarop:
- Ordernummer
- Jouw naam
- De items die je wilt retourneren
- De retourcode (zie het Retourformulier)
Zonder deze gegevens kunnen wij de retour helaas niet verwerken.
Wat is het retouradres?
NOI
Herenstraat 63
2271 CB Voorburg
Nederland
Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?
Je ontvangt een mail zodra jouw retourzending binnen is. Daarna duurt de verwerking van jouw retourzending maximaal 14 dagen en ontvang je het bedrag binnen enkele dagen terug op je rekening.
Kan ik iets ruilen?
Ruilen is helaas niet mogelijk. Wil je toch iets anders? Bestel dan in de webshop het gewenste product en stuur het andere retour.